Level 1: Voorstelling personage
Over mezelf
Mediawijsheid en het ontplooien van creativiteit bij jongeren heeft me altijd al aangesproken.
Na mijn studies, ben ik opgemerkt door mijn steeds groeiende passie voor serious games en gamification en aan de slag gegaan bij iDROPS, een vzw die zich inzet rond sociale innovatie. Eerst als freelance Game Designer, daarna als project manager met focus op alles aangaande externe communicatie van de vzw en allerhande projecten rond interactieve media, gaande van Interfactuals tot Serious Gaming. Hierbinnen heb ik zelf het initiatief genomen en enkele gamekampen georganiseerd voor kinderen gaande van 7 tot 15 jaar.
Tijdens mijn periode bij iDROPS heb ik samen met een oud medestudent in bijberoep Incendiary.be uit de grond gestampt 🔥. Incendiary levert online communicatie en helpt bij het ontwikkelen van communicatie- en businessstrategieën voor KMO’s en vzw’s. Om meer tijd aan Incendiary te kunnen besteden, mijn netwerk uit te breiden en ervaring op te doen als projectcoördinator, ben ik daarna aan de slag gegaan bij Netwerk Meetjesland vzw.
Tijdens mijn tijd bij Businesslab heb ik me verder verdiept in de marketing voor kleine ondernemingen. Ik heb alle ervaring en vaardigheden als marketeer, maar er mistte iets.
Toen ik jullie vacature zag, wist ik dat ik klaar was voor de volgende stap. Alles wat ik hiervoor gedaan heb was om uiteindelijk te doen wat Mediaraven doet. Kinderen en jongeren actief helpen bij het ontplooien van hun creativiteit en mediawijsheid.
Level 2: Missie Mediaraven
Wat heb ik Mediaraven te bieden?
Door vorige werkervaringen en het steeds bijschaven van mijn interesses heb ik een hele reeks aan talenten ontwikkeld.
- Als student student ben ik aan de slag gegaan bij UnI-Learning. Hier heb ik een eerste professionele E-Learning en Serious Gaming ervaring opgedaan, geleerd om met Captivate te werken en veel opgestoken van de pedagogen die eveneens op het creatieve eiland werkten.
- In mijn tijd bij iDROPS en Netwerk Meetjesland vzw heb ik geleerd subsidies te schrijven, een project vanaf het begin te managen en brainstorms en andere events op te zetten en te begeleiden. Hierbij heb ik voeling en kennis vergaard over de brede cultuursector.
- Door het opstarten van Incendiary heb ik geleerd feeling te krijgen met de duidelijke en minder duidelijke wensen van de klant. Gaandeweg heb ik onder de knie gekregen hoe ik in de diepte kan gaan bij een klant terwijl ik hem/haar verder blijf motiveren in zijn/haar project.
- Bij Businesslab heb ik alles geleerd over strategisch opstellen en technisch implementeren van vergevorderde marketing bij kleine ondernemingen. Gaande van het dagelijks gebruik van Adobe Suite, e-mailfunnels, Google- en Facebook-advertenties tot het opzetten van webinars.
Level 3: Speciale vaardigheden
Nederlands
Engels
Frans
Latijn
HTML
CSS
Javascript
PHP